Toimitus- ja palautusehdot

TOIMITUSEHDOT

Tilaukset voidaan tehdä verkkokaupasta, sähköpostitse (info@hempaattinen.fi) tai soittamalla numeroon 0407434514. Emme takaa, että pystymme vastaamaan puheluihin kaikkina vuorokauden aikoina. 

Tehdystä tilauksesta lähetämme aina tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Muistathan aina tarkistaa tilausvahvistuksen oikeellisuuden. Mikäli tilausvahvistuksessa on puutteita tai korjattavaa, ilmoitathan siitä välittömästi vastaamalla sähköpostitse tilausvahvistukseen tai soittamalla numeroon 0407434514. 

Käyttämällä palveluamme sitoudut antamaan ajantasaiset, täydelliset ja tarkat osto- ja tilitiedot kaikkien kaupastamme tehtyjen ostojen yhteydessä. 

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Paketit lähetetään meiltä 1-4 arkipäivän sisällä tilauksesta. Toimitus tapahtuu Matkahuollon tai Postin tuottamana palveluna antamaasi osoitteeseen tai lähimpään toimittajan toimipisteeseen.

PALAUTUKSET

Palautuskäytäntömme on 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut yli 30 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.

Ollaksesi oikeutettu hyvitykseen, tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin jossa olet sen vastaanottanut. Tuotteen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessaan. Hyvityksen myönnämme myös, jos lähettämämme tuotteet eivät ole alkuperäisessä kunnossaan, ovat vahingoittuneita tai niistä puuttuu osia.

Kaikkia tuotteita ei voi kuitenkaan palauttaa. Emme vastaanota tuotteita, jotka on tarkoitettu intiimiin käyttöön tai jotka ovat saniteettituotteita, terveys- ja hyvinvointituotteita, vaarallisia materiaaleja, syttyviä nesteitä tai kaasuja.

PALAUTUS- JA HYVITYSKÄYTÄNTÖ:
Ota kuva tuotteesta ja lähetä se meille reklamaationa osoitteeseen info@hamppurasva.fi. Lisää viestiisi myös kertomus miksi haluat tuotteen palauttaa ja miksi tunnet olevasi oikeutettu hyvitykseen. Tämän lisäksi lähetä viallinen tuote meille osoitteeseen Hutinkuja 80, 21340 Turku. Sinun tulee maksaa palauttamasi tuotteen postikulut. Postikuluja ei hyvitetä.

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme vastaanottaneemme palauttamasi tuotteen. Ilmoitamme myös palautuksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos palautuksesi hyväksytään, hyvityskäytäntö etenee siten, että lähetämme teille uuden vastaavan tuotteen TAI halutessanne voimme palauttaa tilauksenne summan. Summa palautetaan luottokortillesi tai alkuperäisen maksutapasi kautta muutamien päivien kuluessa.

Viimeistelläksesi palautuksesi, tarvitsemme ostoksestasi kuitin.

MYÖHÄSTYNEET JA PUUTTUVAT HYVITYKSET:
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, ennen yhteydenottoa tarkista pankkitilisi vielä kertaalleen. Mikäli hyvitys ei ole kirjautunut tilillesi, ota yhteyttä pankkiisi tai luottokorttiyhtiöösi, sillä hyvityksen kirjautuminen voi kestää jonkin aikaa.

Jos olet tehnyt jo kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa info@hempaattinen.fi.

ALENNETUT TUOTTEET:
Vain normaalihintaisia tuotteita voi palauttaa. Valitettavasti alennushintaisia tuotteita ei voi palauttaa.

LÄHETTÄMINEN:
Kun haluat palauttaa tuotteen, lähetä se osoitteeseen: Hutinkuja 80, 21340 Turku.

Sinun tulee maksaa palauttamasi tuotteen postikulut. Postikuluja ei hyvitetä.

Asuinpaikastasi riippuen vaihtamasi tuotteen saapuminen sinulle voi kestää.

Jos lähetät yli 75 euron hintaisen tuotteen, sinun kannattaa harkita seurantakoodillista toimitusta tai postivakuutuksen ostamista. Emme takaa palauttamasi tuotteen vastaanottamista.